#include <arrays.h>
Veřejné metody | |
MatriX () | |
virtual | ~MatriX () |
double & | at11 () |
double & | at12 () |
double & | at13 () |
double & | at21 () |
double & | at22 () |
double & | at23 () |
double & | at31 () |
double & | at32 () |
double & | at33 () |
void | rotate (Dvctr *v) const |
void | rotate (double *v) const |
void | copy_to_row_1 (const VectoR *v) |
void | copy_to_row_2 (const VectoR *v) |
void | copy_to_row_3 (const VectoR *v) |
void | copy_to_col_1 (const VectoR *v) |
void | copy_to_col_2 (const VectoR *v) |
void | copy_to_col_3 (const VectoR *v) |
Veřejné atributy | |
double | a [9] |
|
inlinevirtual |
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 275 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 276 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 277 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 271 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 272 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 273 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
void gelibspace::MatriX::rotate | ( | Dvctr * | v | ) | const |
Definice je uvedena na řádku 30 v souboru arrays.cpp.
Odkazuje se na errol, gelibspace::Dvctr::give_ptr2val() a gelibspace::Xvctr::give_size().
void gelibspace::MatriX::rotate | ( | double * | v | ) | const |
Definice je uvedena na řádku 40 v souboru arrays.cpp.
Odkazuje se na a.
double gelibspace::MatriX::a[9] |