#include <arrays.h>
Veřejné metody | |
VectoR * | copy (const VectoR *p) |
VectoR * | beP2P (const PoinT *p1, const PoinT *p2) |
Receiver is set to vector from p1 to p2, i.e. 'this = p2 - p1'. ... | |
VectoR * | beVectProduct (const VectoR *v1, const VectoR *v2) |
vector product v1 x v2 (cross product) ... | |
VectoR * | beVectProduct (const PoinT *p1, const PoinT *p2, const PoinT *p3) |
vector product p1p2 x p1p3 ... | |
VectoR * | beVectProduct (const PoinT *p1, const PoinT *p2, const PoinT *p3, const PoinT *p4) |
vector product p1p2 x p3p4 ... | |
VectoR * | normalize (void) |
double | give_length (void) const |
double | give_length_2d (void) const |
double | give_angle_2d (void) const |
VectoR * | be_rot_by_angle_2d (const VectoR *p, double a) |
VectoR * | be_rotSS_by_angle_2d (const VectoR *p, double a) |
bool | is_parallel_with (const VectoR *that, double relZero) const |
![]() | |
Elem3D () | |
virtual | ~Elem3D () |
double | operator[] (int i) const |
double & | operator[] (int i) |
bool | is_identical_to (const Elem3D *p, double zero) const |
bool | is_identical_to (const Elem3D *p) const |
Elem3D * | tms (double val) |
Elem3D * | dvd (double val) |
Elem3D * | add (const Elem3D *p) |
Elem3D * | sub (const Elem3D *p) |
Elem3D * | add (const double *p) |
Elem3D * | copy (const Elem3D *p) |
Elem3D * | zero (void) |
Elem3D * | round2abszero (double zr) |
bool | scan_x (FILE *stream) |
bool | scan_y (FILE *stream) |
bool | scan_z (FILE *stream) |
bool | scan_xyz (FILE *stream) |
bool | scan_xyz (const char *&src) |
bool | scan_xyz (const double *src) |
void | copy_to (double *dest) const |
double | giveScalProduct (const Elem3D *v) const |
scalar product this * e ... | |
double | give_sum (void) const |
sum of components ... | |
Další zděděné členy | |
![]() | |
double | x |
double | y |
double | z |
Definice je uvedena na řádku 196 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
Definice je uvedena na řádku 206 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
Receiver is set to vector from p1 to p2, i.e. 'this = p2 - p1'.
Definice je uvedena na řádku 158 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
Používá se v beVectProduct(), gelibspace::intersec_rectangle3d_line() a gelibspace::intersect_RayTriangle().
vector product v1 x v2 (cross product)
Definice je uvedena na řádku 165 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
Používá se v beVectProduct(), gelibspace::PoinT::dist_to_line() a gelibspace::intersect_RayTriangle().
|
inline |
vector product p1p2 x p1p3
Definice je uvedena na řádku 172 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
vector product p1p2 x p3p4
Definice je uvedena na řádku 180 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na beP2P() a beVectProduct().
Definice je uvedena na řádku 155 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::copy().
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 195 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x a gelibspace::Elem3D::y.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 193 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
Používá se v gelibspace::intersect_RayTriangle(), is_parallel_with() a normalize().
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 194 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::x a gelibspace::Elem3D::y.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 218 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na _warningg, give_length(), gelibspace::Elem3D::x, gelibspace::Elem3D::y a gelibspace::Elem3D::z.
|
inline |
Definice je uvedena na řádku 190 v souboru arrays.h.
Odkazuje se na gelibspace::Elem3D::dvd() a give_length().